مطالب مرتبط:
به نام حشرات، به کام پرندگان
ایران زیباست | پرندگان مهاجر دریای خزر
پرندگان مهاجر، میهمانان همیشگی تالاب های قزوین
پرندگان مهاجر، میهمانان فصلی تالاب های قزوین
ورود سالانه حدود 2 میلیون پرنده مهاجر به ایران/ مراقب حشرات هم باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-05-11اجتماعي

حفاظت از حشرات، حلقه اصلی زنجیره حفاظت از پرندگان مهاجر در جهان است


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حفاظت از حشرات یکی از حلقه های اصلی زنجیره حفاظت از پرندگان مهاجر در جهان است که امسال سازمان های بین المللی به آن توجه ویژه ای کرده اند.

- معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حفاظت از حشرات یکی از حلقه های اصلی زنجیره حفاظت از پرندگان مهاجر در جهان است که امسال سازمان های بین المللی به آن توجه ویژه ای کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن اکبری به مناسبت روز جهانی پرندگان مهاجر اظهارکر: از سال 2006 میلادی روزی به نام روز جهانی پرندگان مهاجر در میان پرنده شناسان، پرنده نگران، فعالان حوزه حیات وحش و دوستداران طبیعت به فعالیت ها و برگزاری برنامه هایی اختصاص می یابد که هدفشان جلب توجه همگان برای آشنایی با اهمیت و نقش پرندگان وحشی، لزوم حفظ زیستگاه های پرندگان مهاجر و معرفی راهکارهایی برای حفظ این عناصر حیات است.

وی افزود: امسال برای اولین بار روز جهانی پرندگان مهاجر بر اهمیت حشرات برای پرندگان مهاجر متمرکز خواهد بود و نگرانی های مربوط به کاهش جمعیت حشرات را منعکس می کند.

حشرات منابع ضروری انرژی برای بسیاری از گونه های پرندگان مهاجر، نه تنها در طول فصول تولید مثل بلکه در طول سفرهای طولانی آن ها هستند و تأثیر زیادی بر زمان، مدت و موفقیت کلی مهاجر


برچسب ها: پرندگان مهاجر - پرندگان - روز جهانی پرندگان مهاجر - سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت - سازمان های بین المللی - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از حشرات، حلقه اصلی زنجیره حفاظت از پرندگان مهاجر در جهان است

حفاظت از حشرات، حلقه اصلی زنجیره حفاظت از پرندگان مهاجر در جهان است