مطالب مرتبط:
گوترش: حمله اسراییل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
کابینهٔ نتانیاهو حمله به رفح را تصویب کرد/ حمله اسراییل ظرف چند روز آینده آغاز می شود
اسراییل درباره حمله به رفح به آمریکا اطلاع داد
ببینید | شروع حمله اسراییل به رفح؛ بمباران سنگین در جنوب نوار غزه
حماس: حمله به رفح برای اسراییل تفریحی نخواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 07:002024-05-07بين الملل

گوترش: حمله اسراییل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود


آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل هشدار داد که حمله به رفح «غیرقابل تحمل» خواهد بود و از حماس و رژیم صهیونیستی خواست «یک گام بیشتر» برای رسیدن به توافق آتش بس بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گوترش دوشنبه در دیدار با سرجیو ماتارلا رییس جمهوری ایتالیا در مورد مذاکرات آتش بس در غزه گفت: این فرصتی است که نباید آن را از دست داد.

وی همچنین درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح گفت: حمله زمینی به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود زیرا تبعات انسانی ویرانگری خواهد داشت و تاثیرات بی ثبات کننده ای برای منطقه دارد.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس دوشنبه در تماس تلفنی با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر و سید عباس کامل رییس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش بس در نوار غزه خبر داد.

طاهر النونو از رهبران حماس نیز گفت که با پیشنهادی که شامل برقراری آتش بس، بازسازی ویرانه ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسراییل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - محمد بن عبدالرحمن آل ثانی - رییس دفتر سیاسی حماس - صهیونیستی - آتش بس - آتش بس در نوار غزه - حمله
آخرین اخبار سرویس:

گوترش: حمله اسراییل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود

گوترش: حمله اسراییل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود