مطالب مرتبط:
مخالفت فرانسه با حمله به رفح
کابینه نتانیاهو «حمله به رفح» را تصویب کرد
مقام مصری: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است
مسئول اسراییلی: عملیات رفح هرگز به پیروزی منجر نخواهد شد
دفتر اطلاع رسانی فلسطین: دشمن قصد حمله به رفح دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 08:302024-05-07بين الملل

در رفح چه می گذرد؟


با افزایش امیدها برای اعلام توقف جنگ غزه که وارد دویست و چهاردهمین روز خود شده است، پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش بس، نیروهای اشغالگر شهر رفح در جنوب نوار غزه از جمله اطراف گذرگاه زمینی با مصر را در بحبوحه هشدارهای بین المللی در مورد تهاجم .

- با افزایش امیدها برای اعلام توقف جنگ غزه که وارد دویست و چهاردهمین روز خود شده است، پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش بس، نیروهای اشغالگر شهر رفح در جنوب نوار غزه از جمله اطراف گذرگاه زمینی با مصر را در بحبوحه هشدارهای بین المللی در مورد تهاجم به شهر و تضعیف فرصت دستیابی به توافق آتش بس به شدت بمباران کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار الجزیره در خصوص عملیات اشغالگران در رفح گفت نیروهای اشغالگر به گذرگاه رفح یورش بردند.

اداره گذرگاه های غزه نیز اعلام کرد: حرکت مسافران و ورود کمک ها به نوار غزه به طور کامل از گذرگاه های رفح و کرم ابوسالم متوقف شده است.

کاروانی از تانک های ارتش رژیم صهیونیستی که در حال نفوذ به شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بودند، بامداده امروز سه شنبه به بخش فلسطینی گذرگاه زمینی رفح در مرز با مصر رسیدند و به سوی بخش فلسطینی گذرگاه تیراندازی کردند.


برچسب ها: نیروهای اشغالگر - گذرگاه - اشغالگر - اعلام - نوار غزه - بین المللی - جنبش حماس
آخرین اخبار سرویس:

در رفح چه می گذرد؟

در رفح چه می گذرد؟