مطالب مرتبط:
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف 40 پرونده دزدی
رمزگشایی از ماجرای 2 قتل و انهدام باند خانوادگی قاپ زنی در تهران
انهدام باند کلاهبرداری در دیوار
تشکیل پرونده قضایی برای عوامل «افعی تهران»
کشف انبار لباس های قاچاق در بازار تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 20:152024-05-08حوادث

انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف 40 پرونده دزدی


ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات، در یک عملیات، این سارقان در مخفیگاه خود در حوالی محله نظام آباد دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات، در یک عملیات، این سارقان در مخفیگاه خود در حوالی محله نظام آباد دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

همچنین محل دستگیری آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه، دو عدد پلاک موتور سیکلت سرقتی، محتویات کیف های به سرقت رفته شامل مدارک هویتی و لوازم شخصی شهروندان و .

کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند چهارنفره ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور درباره جزییات این پرونده اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین مورد کیف قاپی و سرقت موتورسیکلت به شیوه ای مشابه درچند نقطه از تهران، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت.

همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که یکی از شهروندان خانم که در اثر سرقت و قاپیدن کیفش از سوی این سارقان، زمین خورده و از ناحیه پا دچار آسیب و شکستگی شده است.


برچسب ها: رییس پلیس پیشگیری تهران - پلیس پیشگیری تهران - خواهر و برادر - پلیس پیشگیری - انهدام باند - موتور سیکلت - تهران
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف 40 پرونده دزدی

انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف 40 پرونده دزدی