موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
اختصاص 80 هزار میلیارد از بودجه امسال شهرداری به پروژه های عمرانی
پروژه های عمرانی نباید به دلیل کمبود مصالح، نیمه تمام بمانند
اتمام پروژه های عمرانی حوزه درمان، اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در سال جدید
بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و بین المللی آستارا
اتمام پروژه های عمرانی حوزه درمان، اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در سال جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:002024-04-29سياسي

87 پروژه عمرانی فعال در اردستان وجود دارد


اکنون در دومین ماه از سال، 87 پروژه عمرانی فعال در سطح شهر اردستان شروع شده که کلنگ زنی برخی از آنها از چند سال گذشته بوده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: اکنون در دومین ماه از سال، 87 پروژه عمرانی فعال در سطح شهر اردستان شروع شده که کلنگ زنی برخی از آنها از چند سال گذشته بوده است.

سید محمدهادی احمدی طباء در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرداری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم و رسانه های اردستان باید پیگیری از مدیران گذشته شهرداری باشد که چرا طرح هایی که می توانستند با کمترین هزینه ممکن به سرانجام برسند را انجام ندادند و این همه سال مردم از استفاده آنها محروم شدند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی که شهرداری اردستان در حال حاضر به دنبال تحقق آن است اجرای پروژه بر اساس شهروند محوری است که مورد توجه مردم نیز قرار گرفته است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه احیای پاتوق و پارک های محله ای یکی از کارهای خوب شهرداری است که شادی و نشاط را به شهر بر می گرداند، گفت: شهرداری اردستان امروز دغدغه خدمت و کار دارد و مردم هم باید در این راه همراه و حامی مدیریت شهری باشند.

احمدی طباء تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود چهار ماه است شورای شهر اردستان منحل شده و قائم مقام شهرداری اردستان استانداری اصفهان است حمایت های خوب


برچسب ها: اردستان - پروژه عمرانی - فرماندار اردستان - عمرانی - شهر اردستان - شهرداری - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

87 پروژه عمرانی فعال در اردستان وجود دارد

87 پروژه عمرانی فعال در اردستان وجود دارد