مطالب مرتبط:
ترخیص 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک
ترخیص 2500 خودروی برقی و تاکسی از گمرک خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک
ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک
ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 07:402024-04-20اقتصادي

2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد


مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت گفت: 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروی برقی در معرض واگذاری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت در مصاحبه با رادیو گفت: 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می گیرد.

وی گفت: مجموع خودروهای سواری که تا سه ماه آینده به بازار عرضه می شود بین 8 تا 10 هزار خودرو است که به دنبال ایجاد شرایط تحویل آن به ناوگان عمومی هستیم.

کریمی سنجری تصریح کرد: خودروی برقی نسبت به خودروی بنزینی حدود سالانه 8 تا 10 هزار لیتر بنزین صرفه جویی می کند زیرا برق را می توان از منابع تجدید پذیر به دست آورد ولی نمی توان بنزین را از منابع دیگر تأمین کرد.

وی اظهار کرد: اگر قرار باشد با سوخت های فسیلی برق تولید کنیم می توانیم منشأ آلودگی را به خارج از شهرها ببریم و دیگر تاکسی ها در شهر تولید آلودگی نمی کنند.

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت بیان کرد: در اینجا باید به رانندگان تاکسی یارانه و کمک ارائه کنیم و بخشی از سودی که دولت ناشی از صرفه جویی به دست می آید را به شکل بلاعوض به رانندگان تاکسی


برچسب ها: خودرو - برقی - خودروی برقی - خودروهای برقی - ترخیص - وزارت صنعت معدن تجارت - هزار
آخرین اخبار سرویس:

2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد

2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد