مطالب مرتبط:
نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد | وضعیت شهر مشهد در بودجه 1403 چگونه است؟
نشست خبری موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد
نشست خبری موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر است
نمره صفر رییس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 08:352024-04-28سياسي

رییس شورای اسلامی شهر مشهد: امسال سال طلایی شوراست


2 سال پروژه ‎های دیگران را به اتمام رساندیم و امسال سال طلایی شورا است، اگر دنبال مسائل دیگری باشیم تمام فرصت را از دست می دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: 2 سال پروژه ‎های دیگران را به اتمام رساندیم و امسال سال طلایی شورا است، اگر دنبال مسائل دیگری باشیم تمام فرصت را از دست می دهیم.

حسن موحدیان با حضور در ایسنا به مناسبت روز شوراها و با تاکید بر اینکه شورای ششم اسلامی شهر مشهد، شورایی جوان با آرمان هایی بلند است، تصریح کرد: اولین راهبرد ما در آغاز شورای ششم اتمام پروژه های نیمه تمام بوده است.

بنابراین ما در 2 سال اول تمام تلاشمان این بود که اعتبارات را به پروژه های نیمه تمامی مثل دوربرگردان جانباز، پل چهار سطحی خلیج فارس و.

تخصیص دهیم.

وی با بیان اینکه راهبرد دوم ما توجه به حاشیه شهر بوده است، خاطرنشان کرد: کسانی که در حاشیه شهر زندگی می کنند سهم بسزایی در توسعه و آبادانی شهر داشته اند.

بسیاری از خدمات ما در شهر به دست همین کسانی اتفاق می افتد که در حاشیه شهر زندگی می کنند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: یکی از دیدگاه های دیگری که در این خصوص وجود دارد این است که ممکن است اقدامات ما در حاشیه شهر باعث توسعه حاشیه نشینی شود که این موضوع نیز مورد قبول بنده است.


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر مشهد - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر مشهد - شورا - پروژه های نیمه تمام - شورای اسلامی شهر - شورای
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی شهر مشهد: امسال سال طلایی شوراست

رییس شورای اسلامی شهر مشهد: امسال سال طلایی شوراست