مطالب مرتبط:
تخصیص 38 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های درآمدزا در دهیاری ها
تخصیص 38 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های درآمدزا در دهیاری ها
رییس مجلس شورای اسلامی: طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به 90 درصد حقوق کارکنان برسد
16 درصد شهرهای آذربایجان شرقی طرح جامع مدیریت پسماند دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 12:402024-04-28اقتصادي

82 درصد اعتبار شهرداری صرف طرح های عمرانی شد


شهردار شهر حمیدیا در یزد یکی از طرحهای عمرانی مهم این شهر در سالجاری را ساماندهی بلوار شهید دشتی خواند و گفت: در قالب این طرح کارگاه های مزاحم شهری باید به شهرک 29 هکتاری در محدوده محمدآباد منتقل شوند.

- ایسنا/یزد شهردار شهر حمیدیا در یزد یکی از طرحهای عمرانی مهم این شهر در سالجاری را ساماندهی بلوار شهید دشتی خواند و گفت: در قالب این طرح کارگاه های مزاحم شهری باید به شهرک 29 هکتاری در محدوده محمدآباد منتقل شوند.

علیمراد الله وردی امروز نهم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرحهای عمران شهری حمیدیا ضمن تبریک روز شوراها، اظهار کرد: بودجه شهرداری در سال گذشته 180 میلیارد تومان بوده که با افزوده شدن متمم بودجه، در نهایت جمعاً 202 میلیارد تومان آن وصول شده و برای امسال نیز 300 میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش بینی شده است.

وی گفت: هرچند معمولاً شهرداری ها مجاز به صرف 40 درصد اعتبارات خود در حوزه عمرانی و مابقی در بخش جاری هستند ولی در سال گذشته با اهتمام شهرداری و شورا برای تامین زیرساختهای شهری، 82 درصد اعتبار شهرداری در بخش عمرانی و 18 درصد صرف بخش جاری شد.

الله وردی ضمن بیان این که حمیدیا جزو اولین شهرهایی در استان بوده که برنامه پنج ساله آن مصوب شده است، گفت: خوشبختانه طرح های شهرداری مطابق برنامه پیش می رود.


برچسب ها: میلیارد تومان - شهردار - شهرداری - میلیارد - عمران - شهر حمیدیا - حمیدیا
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد اعتبار شهرداری صرف طرح های عمرانی شد

82 درصد اعتبار شهرداری صرف طرح های عمرانی شد