مطالب مرتبط:
اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
استقبال از اتصال خط ریلی ایران به ارمنستان
ساخت انگشت مصنوعی انعطاف پذیر بدون اتصال مکانیکی
لوکیشن سریال خانه به دوش پس از 20 سال (فیلم)
ساخت انگشت مصنوعی انعطاف پذیر بدون اتصال مکانیکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-04-22سياسي

خانه های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در اولین اجلاسیه خانه های دین و زندگی سیستان و بلوچستان گفت: خانه های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت بوده، و دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است.

- در اولین اجلاسیه خانه های دین و زندگی سیستان و بلوچستان مطرح شد؛ خانه های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در اولین اجلاسیه خانه های دین و زندگی سیستان و بلوچستان گفت: خانه های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت بوده، و دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از پنج سال از راه اندازی اولین خانه دین و زندگی در سیستان و بلوچستان، اولین اجلاسیه خانه های دین و زندگی استان در زاهدان برگزار شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این اجلاسیه که با حضور مسؤولان، رابطان، مربیان و فعالان خانه های دین و زندگی سیستان و بلوچستان در محل سالن اجتماعات بنیاد حفط و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت: خانه های دین و زندگی رویشی از زنان با وقار و مادران فهیمی هست که با تمام قابلیت ها و ظرفیت ها و خلاقیت ویژه با نگاه محبت آمیز، با ایجاد یک اتحاد و انسجام و ارتباط دادن دل ها اقدام به جذب افراد کرده و در خانه خود تا زمانی که زنده اند در س


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - سازمان تبلیغات اسلامی - زندگی - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - بلوچستان - خانه
آخرین اخبار سرویس:

خانه های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است

خانه های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است