مطالب مرتبط:
سبک زندگی اسلامی در بین دانشجویان تقویت شود
استاندار لرستان : اصل در انتخابات توسعه دین محوری و الگوی ایران اسلامی در جهان است
مرحوم اسلامی ندوشن، مسوولانه برای فرهنگ ایران تلاش کرد + فیلم
واکنش آمریکا به احتمال تغییر دکترین هسته ای جمهوری اسلامی
رییس شورای اطلاع رسانی دولت از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم بازدید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 13:402024-05-10سياسي

در سایه جمهوری اسلامی ایران همگان در امنیت زندگی می کنند


انقلاب اسلامی ایران باعث شده است حکومتی شکل گیرد که در آن امنیت از توجه بالایی برخوردار باشد و همگان در امنیت بتوانند زندگی کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث شده است حکومتی شکل گیرد که در آن امنیت از توجه بالایی برخوردار باشد و همگان در امنیت بتوانند زندگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی 21 اردیبهشت ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: ایشان با توجه به سخنان امام جعفر صادق(ع)، امام رضا(ع) و امام جواد(ع) از مقام بالایی برخوردار است و به گونه ای می توانیم ایشان را جانشین و قائم مقام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بدانیم زیرا در روایات آمده است که زیارت مرقد ایشان در شهر قم مانند زیارت مرقد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

وی به نقل از روایات منتصب به امام صادق(ع)، شهر قم را آشیانه آل پیغمبر و سرمنشأ ظهور و پخش علم به سراسر دنیا دانست و افزود: 103 سال از تاسیس حوزه علمیه قم می گذرد و با توجه به سخنان و پیشگویی های اهل بیت (ع) و بزرگان دین، به زودی دانش اسلامی در سراسر جهان با مرکزیت حوزه علمیه قم و به برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منتشر خواهد شد.


برچسب ها: حضرت فاطمه زهرا سلام الله - زهرا سلام الله علیها - انقلاب اسلامی ایران - سلام - حضرت فاطمه زهرا - امنیت - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

در سایه جمهوری اسلامی ایران همگان در امنیت زندگی می کنند

در سایه جمهوری اسلامی ایران همگان در امنیت زندگی می کنند