مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:102024-05-01بين الملل

به کجا چنین شتابان؟


فردی که شما او را شاهزاده می خوانی، حتی نتوانست یک جمع پنج نفره را برای چند ماه دور هم نگهدارد؟ از کدام اپوزیسیون سخن می گویید؟ همان اپوزیسیون خائنی که کمر به تجزیه ایران و نابودی مردم بسته و هر روزه برای روسای جمهوری آمریکا و کشورهای دیگر نامه فدایت .

- فردی که شما او را شاهزاده می خوانی، حتی نتوانست یک جمع پنج نفره را برای چند ماه دور هم نگهدارد؟ از کدام اپوزیسیون سخن می گویید؟ همان اپوزیسیون خائنی که کمر به تجزیه ایران و نابودی مردم بسته و هر روزه برای روسای جمهوری آمریکا و کشورهای دیگر نامه فدایت شوم می نویسد که تحریم های اقتصادی علیه مردم را بیشتر کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه سازندگی در گزارشی با عنوان توهم اتحاد نوشت: مهدی نصیری، چپ سابقاً انقلابی و سوپر منتقد جمهوری اسلامی که از درون ایران سیاست های حکومت را با تندترین ادبیات نقد و به ساختارها حمله می کرد طی روزهای گذشته بدون هیچ مشکلی از ایران خارج شد و به اتفاق همسرش برای یک سفر سه ماهه و دیدن فرزند خود به کانادا رفت.

او در اولین فرصت نیز در گفت وگویی با تلویزیون بی بی سی در اقدامی شاذ و عجیب خواستار آن شد که اپوزیسیون شکاف بین مصطفی تاج زاده و رضا پهلوی را با یک اتحاد پر کند.


برچسب ها: اپوزیسیون - جمهوری آمریکا - ایران - جمهوری - تحریم های اقتصادی - روزنامه سازندگی - شاهزاده
آخرین اخبار سرویس:

به کجا چنین شتابان؟

به کجا چنین شتابان؟