مطالب مرتبط:
استقبال دولت نجات ملی یمن از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
نروژ: شورای امنیت باید عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را تصویب کند
تصویب عضویت فلسطین در سازمان ملل + فیلم
شورای امنیت باید عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را تصویب کند
موافقت سازمان ملل با عضویت فلسطین گامی رو به جلو بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 11:502024-05-12بين الملل

استقبال الجزایر از حمایت سازمان ملل از درخواست عضویت فلسطین


الجزایر از تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حمایت از درخواست فلسطین برای عضویت کامل در این نهاد بین المللی استقبال کرد.

- الجزایر از تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حمایت از درخواست فلسطین برای عضویت کامل در این نهاد بین المللی استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع عمومی سازمان ملل جمعه 21 اردیبهشت قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن تأیید شد کشور فلسطین شرایط عضویت کامل در سازمان ملل را مطابق با ماده 4 منشور سازمان ملل متحد برآورده می کند و بنابراین باید به عنوان عضوی از سازمان پذیرفته شود.

در همین رابطه وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه ای اعلام کرد تصویب این قطعنامه تاییدکننده توافق جامعه جهانی با سه پیام سیاسی بسیار روشن، دقیق و مهم در قبال شهرک سازی رژیم صهیونیستی در این شرایط حساس است که مسأله فلسطین با آن روبه رو است.

براساس گزارش روسیا الیوم، این وزارتخانه اعلام کرد اولین پیام این است که تشکیل کشور فلسطینی یک ضرورت است که با توجه به تلاش برای دستیابی به راه حلی جامع و فراگیر برای درگیری فلسطین و رژیم صهیونیستی، دستکاری، تعلل و طفره روی و یا بدبینی را نمی پذیرد.

وزارت خارجه الجزایر همچنین تاکید کرد دومین پیام این است که تشکیل این کشور فلسطینی باید نقطه شروع و هدف هر روند سیاسی جدی باشد که حل و ف


برچسب ها: مجمع عمومی سازمان ملل - سازمان ملل - مجمع عمومی سازمان ملل متحد - سازمان - سازمان ملل متحد - فلسطین - مجمع عمومی
آخرین اخبار سرویس:

استقبال الجزایر از حمایت سازمان ملل از درخواست عضویت فلسطین

استقبال الجزایر از حمایت سازمان ملل از درخواست عضویت فلسطین