مطالب مرتبط:
نقشه های جدید بایدن و کشورهای عربی برای فردای پس از جنگ در غزه
بمباران غزه با بمب های آمریکایی + عکس
خشم تحلیلگر آمریکایی از موضع چین درباره غزه، اسراییل و ایران
با ناکام ترین سلاح آمریکایی در جنگ اوکراین آشنا شوید +عکس
با ناکام ترین سلاح آمریکایی در جنگ اوکراین آشنا شوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-05-18بين الملل

الاخبار جزییات طرح عربی-آمریکایی برای اداره غزه بعد از جنگ را منتشر کرد


آمریکا و برخی کشورهای عربی مشغول بررسی طرحی برای اداره نوار غزه بعد از جنگ هستند که شامل بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه و عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی است.

- آمریکا و برخی کشورهای عربی مشغول بررسی طرحی برای اداره نوار غزه بعد از جنگ هستند که شامل بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه و عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان آغاز جنگ غزه در حدود هشت ماه پیش واشنگتن به هم پیمانانش در تل آویو نسبت به ورود به جنگی بدون داشتن هدف و طرح سیاسی واضحی برای بعد از پایان آن، هشدار داد.

آمریکایی ها با توجه به تجارب خود از ویتنام گرفته تا افغانستان و عراق معتقدند جنگ هایی که هدف آن تنها اشغال و سیطره است و جایگزین های سیاسی ندارد و راه هایی برای موفقیت و تثبیت آن وجود ندارد به جنگ های فرسایشی طولانی مدت علیه گروه های مسلح محلی تبدیل می شود که با بهایی سنگین و شکستی سخت برای اشغالگران به پایان می رسد.

آمریکایی ها همچنان همین نظر را دارند و حتی با سپری شدن این چند ماه از عمر جنگ و شکست دشمن اسراییلی در تحقق اهداف خود و افزایش بهای سیاسی برای جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و آسیب هایی که ممکن است به منافع آمریکا در منطقه در صورت وقوع جنگ گسترده وارد شود، بیشتر به این رویکرد چسبیده


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - تشکیلات خودگردان - عادی سازی روابط - رژیم صهیونیستی - آمریکا - کشورهای عربی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار جزییات طرح عربی-آمریکایی برای اداره غزه بعد از جنگ را منتشر کرد

الاخبار جزییات طرح عربی-آمریکایی برای اداره غزه بعد از جنگ را منتشر کرد