مطالب مرتبط:
ایران خودرو دومین فروش فوق العاده را با قیمت جدید استارت زد / مجوز افزایش قیمت کارخانه ای صادر شد؟
افزایش 50 درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد
آغاز دومین فروش فوق العاده ایران خودرو/قیمت کارخانه افزایش می یابد؟
آغاز دومین فروش فوق العاده ایران خودرو/قیمت کارخانه افزایش می یابد؟
انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: 302 میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 09:152024-04-24سياسي

افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران


وزیر صمت در جلسه خود با کمیسیون اصل نود مجلس از افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران خبر داد و اطلاعات جدیدی از واردات خودرو را ارائه کرد.

- عباس علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس و در جمع خبرنگاران گفت یکی از شروط اصلی که برای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان داخلی تعریف شده، افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران است.

وزیر صمت از افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگجت نیوز، وزیر صمت از تعیین شرایط جدید برای افزایش ایمنی خودروها توسط خودروسازان خبر داده و گفت از جمله مهم ترین شروط جدید، افزایش مدت گارانتی و انجام تست های ایمنی است.

وی اظهار کرد در مورد تست های ایمنی، مقرر شده که با سرمایه گذاری بخش خصوصی، زیرساخت های لازم فراهم شود و یک نظارت دائمی در این حوزه برقرار باشد.

او در ادامه و در اشاره به مسئله واردات خودروهای دست دوم تاکید کرد که آیین نامه واردات این خودروها تصویب و در لایحه بودجه هم تعریف شده، اما باید دولت آن را ابلاغ کند.

علی آبادی با اشاره به انجام فرآیند واردات خودرو برای جانبازان بالای 70 درصد نیز گفت با تامین نیاز این دسته از جانبازان، فرآیند واردات خودرو برای جانبازان 50 تا 70 درصد هم آغاز خواهد شد.


برچسب ها: خودرو - کمیسیون اصل نود مجلس - افزایش - گارانتی - در ایران - وزیر صمت - کمیسیون اصل نود
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران

افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران