مطالب مرتبط:
آغاز طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان به روایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری| همسان سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟
آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان در گزارش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور
جدول حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه پس از متناسب سازی
خبر مهم رییس مجلس در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-05-02سياسي

متناسب سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است


رییس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و قائم مقام دبیرکل خانه کارگر گفت: یکی از موضوعات مورد توجه خانه کارگر در کنار دفاع از حقوق کارگران موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بوده که از مطالبات جدی ما است.

- ایسنا/زنجان رییس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و قائم مقام دبیرکل خانه کارگر گفت: یکی از موضوعات مورد توجه خانه کارگر در کنار دفاع از حقوق کارگران موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بوده که از مطالبات جدی ما است.

حسن صادقی امروز (پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان خانه کارگر استان زنجان با اشاره به خدمات و فعالیت های خانه کارگر برای تامین امکانات رفاهی جامعه هدف، عنوان کرد: همه تلاش خانه کارگر مبنی بر مطالبه حقوق کارگران است که این مطالبه گری با حفظ خطوط قرمز دنبال می شود.

وی با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارگران و انتقاد از نحوه افزایش دستمزد کارگران، اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه خانه کارگر در کنار دفاع از حقوق کارگران، موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است که از مطالبات جدی ماست.

در ادامه این مراسم دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان نیز با بیان اینکه حدود 20 هزار نفر در استان زنجان عضو مستقیم تشکیلات خانه کارگر هستند، تصریح کرد: با احتساب خانواد


برچسب ها: خانه کارگر - کارگر - حقوق بازنشستگان - حقوق کارگران - خانه - متناسب سازی - بازنشستگان
آخرین اخبار سرویس:

متناسب سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است

متناسب سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است