مطالب مرتبط:
پاکستان یکی از اتوبان هایش را «ایران» می نامد
ایران نام اتوبان پاکستان می شود
استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رییسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رییسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رییسی+ فیلم / تاکید تهران و اسلام آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم / رییسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت الله رییسی؛ حمایت قوی از ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 14:552024-04-22سياسي

« ایران » نام اتوبان پاکستان می شود


رییسی که در راس یک هیات دیپلماتیک بلندپایه به پاکستان سفر کرده بود، مورد استقبال «ریاض حسین پیرزاده» و « موداسیر تیپو» سفیر پاکستان در ایران قرار گرفت.

- رییسی که در راس یک هیات دیپلماتیک بلندپایه به پاکستان سفر کرده بود، مورد استقبال ریاض حسین پیرزاده و موداسیر تیپو سفیر پاکستان در ایران قرار گرفت.

دولت پاکستان در پی سفر رییس جمهور ایران به اسلام آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، ایران نامگذاری کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پی سفر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ راه های آن را به نام همسایه خود، ایران نامگذاری کند.

  شبکه ای آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام آباد خیابان ایران نام گرفته است.

این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد.

پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام آباد به تازگی آغاز شده است.

  رییسی که در راس یک هیات دیپلماتیک بلندپایه به پاکستان سفر کرده بود، مورد استقبال ریاض حسین پیرزاده و موداسیر تیپو سفیر پاکستان در ایران قرار گرفت.

  طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، رییسی قرار است با نخست وزیر، رییس جمهور، رییس سنا و رییس مجلس ملی این کشور دیدار کند.


برچسب ها: پاکستان - ایران - رییس جمهور ایران - سفیر پاکستان - رییس - رییس جمهور - اسلام آباد
آخرین اخبار سرویس:

« ایران » نام اتوبان پاکستان می شود

« ایران » نام اتوبان پاکستان می شود