مطالب مرتبط:
انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
نیک انصاری: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب خواهان امنیت در منطقه نیست، زیرا امنیت ضامن توسعه است.
امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت های سیاست خارجی ایران است
خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
حضور وزیر صمت در غرفه شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران اکسپو 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 19:502024-04-30اقتصادي

بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در دیوان محاسبات کشور


جلسه بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در ادامه بررسی عملکرد شرکت های دولتی در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

- جلسه بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در ادامه بررسی عملکرد شرکت های دولتی در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به حفظ و ذخیره منابع آب بر لزوم توجه دقیق به هزینه کرد اعتبارات در این زمینه تاکید کرد.

وی افزود: در برخی پروژه ها بیشترین اعتبارات صرف مطالعه می شود و این در حالی است که در اجرای کار عملیاتی با مشکل کمبود اعتبار مواجه می شوند که در این زمینه دقت نظر شود.

کامیار گفت: در موضوع ایجاد زیرساخت ها و مسائل مرتبط با حوزه آب نیازمند یک نگاه عمیق، دقیق و فنی هستیم تا طرح هایی که اجرا می شود نهایت تاثیرگذاری را داشته باشند.

کامیار همچنین خواستار شفاف سازی بیشتر پروژه های عمرانی در صنعت آب و انرژی های نو شد و گفت: در این زمینه نیازمند اطلاع رسانی بیشتر و بهتری هستیم تا مردم در جریان این خدمات قرار بگیرند.

دادستان دیوان محاسبات کشور در مورد ابهاماتی که در مورد سدّ گُتوَند مطرح است، گفت: شرکت توسعه منابع آب به ابهامات موجود پاسخ دقیق و کارشناسانه دهد.


برچسب ها: دیوان محاسبات کشور - دیوان محاسبات - عملکرد شرکت های دولتی - عملکرد - منابع آب - محاسبات - شرکت های دولتی
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در دیوان محاسبات کشور

بررسی عملکرد شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در دیوان محاسبات کشور