مطالب مرتبط:
اتمام عملیات اجرایی شبستان حرم حضرت زینب(س) با همت ایرانیان + فیلم و عکس
اتمام عملیات اجرایی شبستان حرم حضرت زینب(س) با همت ایرانیان
اتمام عملیات اجرایی شبستان حرم حضرت زینب(س) + تصاویر
شبستان حرم حضرت زینب(س) به همت ایرانیان ساخته شد
بازسازی شبستان حرم حضرت زینب (س) تمام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 17:102024-05-13اجتماعي

حرم حضرت زینب (س) در سویه بزرگ تر شد + عکس


جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از پایان یکی دیگر از پروژه های استادکاران و هنرمندان ایران در حرم حضرت زینب (س) و گسترده تر شدن وسعت این حرم در شهر دمشق سوریه خبر داد.

- جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از پایان یکی دیگر از پروژه های استادکاران و هنرمندان ایران در حرم حضرت زینب (س) و گسترده تر شدن وسعت این حرم در شهر دمشق سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید نامجو گفت: با ساخت شبستان حرم حضرت زینب (س)، بیش از 2 هزار متر مربع به فضای زیارتی این حرم حضرت افزوده شد.

او با اشاره به استفاده از معماری ایرانی ـ اسلامی در ساخت شبستان حرم حضرت زینب (س)، گفت: آیینه کاری های زیبا، گچ بری، کاشی کاری هفت رنگ، سنگ کاری، رنگ آمیزی، درودگری، اجرای طاق های زیبا و کتیبه های منقش به آیات قرآن و اشعار فارسی و عربی، از جمله ویژگی های معماری این طرح است.

به گفته جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، هزینه های احداث این شبستان از محل کمک های مردمی و نذر خیران به ویژه دو خیر حرم ساز ایرانی تامین شده است.

نامجو با اعتقاد بر اینکه برکت نذر خالصانه خیران این طرح به چرخه اقتصاد کشور برمی گردد، اظهار کرد: کمک های مردم و نذری که خیران برای توسعه حرم حضرت زینب (س) اهداء کرده بودند صرف خرید ملزومات طرح از صنایع داخلی شد.


برچسب ها: حرم حضرت زینب - حضرت زینب - توسعه و بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - بازسازی عتبات - عتبات عالیات - ساخت شبستان
آخرین اخبار سرویس:

حرم حضرت زینب (س) در سویه بزرگ تر شد + عکس

حرم حضرت زینب (س) در سویه بزرگ تر شد + عکس