مطالب مرتبط:
ایمان به خدا و باور دینی رمز پیروزی فاتحان سوم خرداد بود
خرداد ماه همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا خواهد شد
اهمیت مدیریت دقیق آزمون های نهایی خرداد ماه / نقش این آزمون ها در کنکور
فوری؛ کالابرگ خرداد ماه 1403 کی شارژ می شود؟
سود سهام عدالت چقدر است؟ | دولت در ماه خرداد دارندگان سهام عدالت را سورپرایز می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 14:502024-05-17سياسي

سوم خرداد ماه، روزی است که خدا به کمک رزمندگان آمد


حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه، - ایسنا/تهران حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه، روزی است که خدا به کمک رزمندگان آمد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز جمعه 28 اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، روزی که خدا به کمک رزمندگان آمد؛ در همین راستا در آیه 25 سوره آل عمران، خداوند بشارت داده است که اگر استقامت و تقوا پیشه کنید و دشمن به سراغ شما بیاید ،پرودگار شما را با فرشتگان مدد خواهد داد.

وی بیان کرد: در جنگ شناختی، اقتصادی و سیاسی راه مقابله و رسیدن به پیروزی استمرار و مجاهدت از شهداست، زمانی که یک ملت ایمان را با عمل صالح و جهاد همراه کند در همه میادین پیروز است و این اهرمی است که ما را در جنگ شناختی به پیروزی می رساند.

اسماعیلی بیان کرد: نسل جدید مقاومت در دنیا معجزه ای بی نظیر است چرا که دشمنان، امروزه از قدرت صبر و مقاومت مسلمین هراس دارند و نتوانستند حتی حریف یک شهر بشوند چرا که مسلمین از اراده و اعتقاد قوی برخورداند.


برچسب ها: سالروز آزادسازی خرمشهر - سوم خرداد ماه - آزادسازی خرمشهر - خطبه های نماز عبادی - سوم خرداد - حجت الاسلام - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد ماه، روزی است که خدا به کمک رزمندگان آمد

سوم خرداد ماه، روزی است که خدا به کمک رزمندگان آمد