مطالب مرتبط:
گذشت از قصاص زیر پرچم رضوی پس از 14 سال
گذشت از قصاص زیر پرچم رضوی بعد از 14 سال
10 سال گذشت| سرگیجه در سعادت آباد
10 سال گذشت| سرگیجه در سعادت آباد
10 سال گذشت| نه استقلالی ام نه پرسپولیسی، فقط تیم ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 18:202024-05-17سياسي

گذشت از قصاص بعد از 14 سال


اصغر فتحی مدیرکل زندان های استان البرز با اشاره به نحوه أخذ رضایت در پرونده های قصاص گفت: گذشت و بخشش در این گونه پرونده ها بسیار سخت و پیچیده است، - از طرفی اولیای دم عزیزشان را از دست داده آمد و از طرفی نجات جان یک انسان دیگر مطرح است.

مدیرکل زندان های استان البرز گفت: با حضور پرچم سبز رضوی در ندامتگاه کرج و با تلاش مسئولان و خدام حرم امام رضا(ع) ولی دم به احترام حضرت ثامن الحجج(ع) از قصاص گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اصغر فتحی مدیرکل زندان های استان البرز با اعلام این خبر افزود: قتل حدود 15 سال پیش صورت گرفته بود که خوشبختانه با تلاش مسئولان و مددکاران رأی زنی های اولیه صورت گرفت و با دعوت از ولی دم در زمان حضور پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) این رضایت به صورت مشروط أخذ شد.

وی با اشاره به نحوه أخذ رضایت در پرونده های قصاص گفت: گذشت و بخشش در این گونه پرونده ها بسیار سخت و پیچیده است، از طرفی اولیای دم عزیزشان را از دست داده آمد و از طرفی نجات جان یک انسان دیگر مطرح است.

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: جهت أخذ یک رضایت قتل چندین جلسه مستمر برگزار می شود و معمولاً مانند این پرونده با توسل به ائمه و کرامات اهل بیت(ع) منتج به اتفاقات خوشایند و أخذ رضایت می شود.


برچسب ها: زندان های استان البرز - پرونده ها - فتحی مدیرکل زندان - استان البرز - پرونده - مدیرکل - اولیای دم
آخرین اخبار سرویس:

گذشت از قصاص بعد از 14 سال

گذشت از قصاص بعد از 14 سال