مطالب مرتبط:
ویدئو| خطر انقراض این خودروها جدی است!
سیگار الکترونیکی خطرناک تر از سیگار معمولی است! | بازی با جون با استفاده از سیگار الکترونیکی به ظاهر بی خطر +ویدئو
خطر هجوم مالاریا در کمین است!
خطر هجوم مالاریا در کمین است!
استعفای دسته جمعی پرستاران از مراکز درمانی/ سلامت مردم در خطر است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-04-30سياسي

سنگلج در خطر است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده گرفتن طرح توسعه این بنای ملی، - مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری طرح توسعه سنگلج در برنامه زنده باغ هنر از تخریب ساختمان مجاور این مجموعه تئاتری خبر داد و شرایط پیش آمده برای تماشاخانه سنگلج را خطرناک دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری طرح توسعه سنگلج از تخریب ساختمان مجاور و نادیده گرفتن طرح توسعه این بنای ملی، ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی وزارت میراث فرهنگی و قوه قضاییه به این موضوع شد.

اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری طرح توسعه سنگلج در برنامه زنده باغ هنر از تخریب ساختمان مجاور این مجموعه تئاتری خبر داد و شرایط پیش آمده برای تماشاخانه سنگلج را خطرناک دانست.

ضمن اینکه طی طرح توسعه سنگلج که در اوایل دهه 90 به شهرداری ارائه شده بود، توافقات اولیه برای الحاق ساختمان تخریب شده فعلی به تماشاخانه صورت گرفته بود و اسناد آن همراه با موافقت قالیباف؛ شهردار وقت موجود است.

این هنرمند تئاتر و مدیر سابق تماشاخانه سنگلج، درباره وضعیت پیش آمده در مجاورت تماشاخانه گفت: وقتی خبر را شنیدم خیلی متاسف و متأثر شدم، چون به


برچسب ها: تماشاخانه سنگلج - تخریب ساختمان - توسعه - ساختمان - پیگیری - برنامه زنده - مجاور
آخرین اخبار سرویس:

سنگلج در خطر است!

سنگلج در خطر است!