رویداد فارِس در حوزه تبلیغات برگزار شدرویداد بین المللی فارِس اواردز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس 2024 برگزار شد. - رویداد بین المللی فارِس اواردز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس 2024 برگزار شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در چارچوب همکاری راهبردی میان سازمان جهانی تبلیغات(IAA) و پارک فناوری پردیس، رویداد بین المللی فارِس اواردز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه اینوتکس 2024 برگزار شد. جایزه فارِس اواردز به مناسبت 50 سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات بوده است. محمد ماجد کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام فارِس ابراهیم ابوحمد به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. او ادامه داد: جایزه فارِس در حوزه مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه ای ایفا کرده اند. به گفته کمیسر IAA در ایران، این رویداد روز پنجشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 14 تا 18 در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته و چهره های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزا برچسب ها: نمایشگاه اینوتکس - کشورهای مختلف - تبلیغات - رویداد - بین المللی - برگزار - نمایشگاه |
آخرین اخبار سرویس: |