مطالب مرتبط:
دستگیری باند 30 نفره شیطان پرستی در ایران/ جزییات شروع یک قصه هولناک + فیلم
دستگیری باند 7 نفره سرقت در کرج
قتل پسر بی گناه در دعوای دو باند مواد مخدر
دستگیری باند هفت نفره سرقت در کرج
نامزد شکیرا بازیگر جدید جیمز باند است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 19:002024-05-11اقتصادي

رونمایی از قیر پلیمری مخصوص باند فرودگاه ها


مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی از رونمایی قیر پلیمری 76-22 مخصوص باندهای فرودگاهی خبر داد و گفت: با عنایت به تاکیدهایی که بر موضوع جهش و افزایش تولید، - مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی از رونمایی قیر پلیمری 76-22 مخصوص باندهای فرودگاهی خبر داد و گفت: با عنایت به تاکیدهایی که بر موضوع جهش و افزایش تولید، وجود دارد، شرکت نفت پاسارگاد، بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه اقدام به تولید این محصول جدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک افقهی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محصول تولید شده در تسهیل بار ترافیکی فرودگاه های تاثیر به سزایی دارد، اظهار کرد: این محصول در غالب فرودگاه های کشور قابل استفاده است.

اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد نیز در این باره با اشاره به کاربرد این محصول در باند فرودگاه ها اظهار کرد: با توجه به بار ترافیکی مسیر فرودگاه ها و شرایط متنوع آب و هوایی کشور لزوم استفاده از قیرهای اصلاح شده یا پلیمری برای فرودگاه ها احساس می شود.

وی ادامه داد: ضمن آنکه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه به تولید دانش بنیان و ارتقای تولید محصولات از جمله انگیزه های شرکت بود.


برچسب ها: فرودگاه - تولید - پتروشیمی - سرمایه گذاری - نفت پاسارگاد - رونمایی - محصول
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از قیر پلیمری مخصوص باند فرودگاه ها

رونمایی از قیر پلیمری مخصوص باند فرودگاه ها