«مست عشق»، هیاهویی برای هیچنرگس علینقیان؛ «مست عشق» آخرین ساخته سینمایی حسن فتحی، کارگردان پر آوازه ایرانی بالاخره پس از 5 سال انتظار توانست بر روی پرده سینمای ایران نمایان شود و در چند روز نخست اکران با فروش 3 میلیاردی، - برخلاف سایر آثار برجسته حسن فتحی، مست عشق آن طور که باید نتوانست ادای دین خوبی به دو شخصیت برجسته ادبیات و عرفان ایران باشد. گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- نرگس علینقیان؛ مست عشق آخرین ساخته سینمایی حسن فتحی، کارگردان پر آوازه ایرانی بالاخره پس از 5 سال انتظار توانست بر روی پرده سینمای ایران نمایان شود و در چند روز نخست اکران با فروش 3 میلیاردی، گیشه سینمای ایران را از چنگال سینمای کمدی بیرون آورد. سوالی که می تواند مخاطبان و حتی منتقدان را درگیر خود کند آن است که آیا این همه انتظار برای فیلم پر حاشیه چند سال اخیر توانسته آن طور که باید شایسته تشویق و تحسین باشد؟ دو قرائت متفاوت از یک شخصیتهر ملتی دارای فرهنگ و تمدن خاص خود می باشد که هر چقدر قدمت تاریخی داشته باشد از ارزش فرهنگی بالایی نیز برخوردار است. بدین سبب هر کشوری نیز مایل است تا آن قدمت و ارزش فرهنگی را به سایر ملل نیز نشان دهد تا چهره خود را در مجامع بین المللی به شیوه ای نیکو بیاراید. برچسب ها: سینمای ایران - ایران - مست عشق - انتظار - کارگردان - سینمایی - ایرانی |
آخرین اخبار سرویس: |