مطالب مرتبط:
زبان سینمای سیاسی با این فیلم ها تقویت می شود؟
همزمان با اکران فیلم آهو؛ عکس های بازیگر خوش پوش سینمای ایران/سپیده آرمان کیست؟
حسن فتحی کارگردان مست عشق :مگر گلایه نداشتند فقط فیلم کمدی خوب می فروشد و سینمای جدی استقبال ندارد؟ این هم فیلم فرهنگی عرفانی/چرا می گویند آشغال است؟
واکنش خبرساز تیم امنیتی پوتین و مقام چینی بعد از نزدیکی این دو چهره سیاسی (فیلم)
واکنش حسن فتحی به منتقدان: مگر گلایه نداشتند فقط فیلم کمدی خوب می فروشد و سینمای جدی استقبال ندارد؟ این هم فیلم فرهنگی عرفانی/چرا می گویند آشغال است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-05-18فرهنگي

تقویت زبان سینمای سیاسی با فیلم کوتاه


کارگردان فیلم کوتاه «مدیر مدرسه» که سال گذشته فیلمش را بر پایه بخشی از ناآرامی های سال 1401 در جشنواره فیلم کوتاه تهران رونمایی کرده بود، می گوید: - کارگردان فیلم کوتاه مدیر مدرسه که سال گذشته فیلمش را بر پایه بخشی از ناآرامی های سال 1401 در جشنواره فیلم کوتاه تهران رونمایی کرده بود، می گوید: اگر سالی 10 فیلم سیاسی کوتاه تولید شود، زبان بیان سینمایی سیاسی تقویت می شود.

میکاییل دیانی که این روزها فیلم کوتاهش با نام مدیر مدرسه در اکران آنلاین نمایش داده می شود، در پاسخ به اینکه در میان انبوه فیلم های کوتاه تولید شده و رشد بیش از پیش این گونه سینمایی در چند سال گذشته، چقدر وجود فیلم هایی با ژانرهای مختلف و برگرفته از اتفاق های رخ داده در جامعه را لازم می داند به ایسنا گفت: من پیش از اینکه سینمای داستانی را شروع کنم، مستندساز بودم و عموما هم مستندهایم به خاطر سبقه ژورنالیستی ام با سوژه های اجتماعی ملتهب گره می خورد.

در دوران تحصیلم در دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر تهران استاد بسیار خوبی داشتیم به نام مریم اسمی خانی که می گفت واقعیت، منبع لایزال درام است و سوژه های واقعی همیشه جذابیت بالایی برای خلق فیلمنامه های دراماتیک دارند.


برچسب ها: فیلم کوتاه - جشنواره فیلم کوتاه تهران - فیلم - کوتاه - جشنواره فیلم کوتاه - فیلم کوتاه تهران - مدیر مدرسه
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زبان سینمای سیاسی با فیلم کوتاه

تقویت زبان سینمای سیاسی با فیلم کوتاه