مطالب مرتبط:
پروژه نهضت ملی شهر کهک 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کلنگ زنی 40 واحد نهضت ملی مسکن در شهر «دستنا» کیار
ثبت نام سربازان ماهر از هفته آینده آغاز می شود
شاخص کل بورس با ثبت کاهش 2 درصدی از خجالت سهامداران درآمد!
آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه 60 میلیون تومانی رییسی برای بازنشستگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 14:552024-05-11سياسي

بدنبال ثبت صحنه به عنوان شهر ملی گیلاس و عسل هستیم


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان صحنه از برنامه ریزی برای ثبت شهر صحنه به عنوان شهر ملی گیلاس و عسل ایران با برگزاری رویدادهای گردشگری خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان صحنه از برنامه ریزی برای ثبت شهر صحنه به عنوان شهر ملی گیلاس و عسل ایران با برگزاری رویدادهای گردشگری خبرداد.

سعید بروشان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای شهرستان صحنه در حوزه گردشگری، اظهارکرد: وجود این ظرفیت ها باعث شده تا امکان برگزاری رویدادهای گردشگری مختلفی را در این شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به این ظرفیت ها طی چند سال اخیر تعدادی رویداد گردشگری همچون جشنواره گیلاس، سیب سرتخت، انگور کندوله، روغن حیوانی و سمنو پزان کرتویج را برگزار کردیم و امسال نیز برگزاری پنج رویداد دیگر در دستورکار قرار گرفته است.

رییس میراث فرهنگی شهرستان صحنه افزود: از آنجایی که یکی از برندهای مهم شهرستان صحنه، گیلاس آن است که مرغوبیت و کیفیت آن در ایران پرآوازه شده، لذا برنامه ریزی ها را برای ثبت صحنه به عنوان شهر ملی گیلاس ایران انجام داده ایم.

وی لازمه تبدیل صحنه به شهر ملی گیلاس را برگزاری رویدادهای گردشگری در این حوزه عنوان کرد و گفت: در این راستا سال 1398 برای اولین بار جشنواره گیلاس در صحنه برگزار شد، اما شیوع ب


برچسب ها: رویدادهای گردشگری - شهرستان صحنه - رییس اداره میراث فرهنگی - شهرستان - گردشگری - میراث فرهنگی - اداره میراث فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال ثبت صحنه به عنوان شهر ملی گیلاس و عسل هستیم

بدنبال ثبت صحنه به عنوان شهر ملی گیلاس و عسل هستیم