مطالب مرتبط:
تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
تهران بیشترین زندانی غیر عمد را دارد
ادعای عجیب یک مسئول/ تهران از پاریس تمیز تر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 14:202024-04-30حوادث

تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد


استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

- استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد دیه کشور، عباس کشانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر گفت: زندان های سطح پایتخت با میزبانی از 1794 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

وی با بیان این که 119 نفر از این محبوسان را بانوان شامل می شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها 319 نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته اند.

کشانی با بیان اینکه بنا به موقعیت جغرافیایی و جمعیت بالا زمینه بروز جرایم و ورود ناخواسته افراد به داخل بندها در شهرستان های استان تهران بالاست، اظهار کرد:


برچسب ها: جرایم غیرعمد - استان تهران - زندانی - زندان - زندانیان - غیرعمد - تهران
آخرین اخبار سرویس:

تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد

تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد