مطالب مرتبط:
دبیر بیست ودومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
فعال سیاسی اصلاح طلب: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است
فیلم/ اعتراف وزیر امنیت ملی اسراییل به تلفات شدید حمله ایران
گلایه ملی پوش شنا از تبعیض آشکار در ورزش ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 12:052024-04-22فرهنگي

دبیر بیست ودومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد


معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب کرد.

- معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات، فرشاد مهدی پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب عالی در عرصه رسانه، به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب می شوید.

معاون امور رسانه ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه های کشور و نقش آفرینی و حضور موثر آن ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از 20 سال فعالیت حرفه ای رسانه ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه های ایران را بر عهده داشته است.


برچسب ها: رسانه - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره ملی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - رسانه ای و - وزارت فرهنگ و ارشاد - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

دبیر بیست ودومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

دبیر بیست ودومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد