مطالب مرتبط:
ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب
ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب
هواشناسی| ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب
ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب
هواشناسی 1403/02/22؛ ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-11اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی طی امشب (22 اردیبهشت) از غرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: طی روز شنبه (22 اردیبهشت) جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت.

از اواخر شنبه موج بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود وی اضافه کرد: این سامانه یکشنبه (23 اردیبهشت) در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان گیلان و از اواخر وقت در دامنه های جنوبی البرز و دوشنبه (24 اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط جنوب غرب و استان مازندران سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد سبب بارش تگرگ می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: سه شنبه(25 اردیبهشت) از شدت بارش در غرب کشور کاسته می شود ولی در سایر مناطق ذکر شده همچنین در شمال شرق و برخی نقاط جنوب کشور در برخی ساعات بارش خواهیم داشت.

ضیاییان افزود: چهارشنبه (26 اردیبهشت) نیز در نواحی شمال شرق ، شرق، جنوب شرق، مرکز استان های ساحلی خزر، جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و برخی نقاط غرب کشور بارش پیش بینی می.


برچسب ها: ورود سامانه بارشی - سازمان هواشناسی - سامانه بارشی - مدیریت بحران - کشور - بارش - شنبه
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب

ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب