مطالب مرتبط:
اسراییل جرأت نشان دادن خسارت های عملیات ایران را نداشت
اسراییل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
سردار رشید: در حمله سپاه به اسراییل، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسراییل کمک کردند /اسراییل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
تشکیل کمیته های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی/ ‎استفاده از واژه اسراییل در رسانه های عراقی ممنوع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:352024-05-05بين الملل

اسراییل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت


عملیات وعده صادق،عبور از بازدارندگی خودساخته و توهمی رژیم صهیونیستی بود که تصور می کرد با تکیه بر امریکا بازدارندگی اش تضمین شده است.

موشک های پر قدرت ایران دو مرکز نظامی نواتیم و شلاخیم را درهم کوبید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، سردار غلامعلی رشید از فرماندهان عملیات وعده صادق در گفت وگویی مطرح کرد: دیگر هیچ چیز به قبل از طوفان الاقصی و اقدام مستقیم نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی بر نمی گردد.

عملیات 7 اکتبر حماس را چگونه ارزیابی می کنید و فکر می کنید مهم ترین دستاورد این عملیات چه بود؟ مهم ترین دستاورد این عملیات این است که پوشالی بودن اسراییل نمایان شد.

پایه های ارتش اسراییل به عنوان نیرویی که به این شکل پرمدعا و این ارتش دروغگو که طی این هفتاد سال ادعا می کرد من بی حریفم؛ من کسی بودم که ارتش مصر را شکست دادم ارتش اردن را شکست دادم، ارتش سوریه را شکست دادم، فروریخت؛ رژیمی جعلی ای که در این سال های اخیر هم مأموریت دارد که علیه ما رجز خوانی کند.

این نکته بسیار مهمی است.

شهید حاج قاسم سلیمانی می گفت هر دولتی در عالم یک ارتش دارد اما در اسراییل برعکس است؛ یک ارتش وجود دارد که آن ارتش یک دولت جعلی ساخته است، یعنی ما فقط با یک نیروی نظامی مواجهیم و نه چیزی بیشتر.


برچسب ها: عملیات - رژیم صهیونیستی - اسراییل - ارتش - ایران - صهیونیستی - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت

اسراییل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت