مطالب مرتبط:
پایش حرا در سواحل نیلگون خلیج فارس
کلیپ| انتشار تصاویری برای اولین بار از نامه های بین المللی به آدرس خلیج فارس
خلیج فارس آبراهه استراتژیک و تأثیرگذار در تحولات جهانی است
اخطار صیاد بوشهری به ناوشکن آمریکایی در خلیج فارس+ فلیم
اعلام برگزیدگان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 16:402024-04-30سياسي

مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود


معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس 90 جزیره دارد که 34 جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آنها طرح مسکونی سازی با جدیت دنبال می شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

- ایسنا/هرمزگان معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس 90 جزیره دارد که 34 جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آنها طرح مسکونی سازی با جدیت دنبال می شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

سردار احمد راستی معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز 11 اردیبهشت در اختتامیه اولین جشنواره ملی خلیج فارس در مرکز هرمزگان با اشاره به نقش تاریخی مردم جنوب ایران در اخراج امپریالیسم و استکبار از این منطقه، یاد و خاطره همه شهدای عرصه دریا در کشورمان را گرامی داشت و اظهار کرد: ملت ایران با دلاوری و شجاعت خویش توانست بزرگ ترین نیروی دریایی وقت جهان را از جزایر خلیج فارس بیرون کند و این افتخاری برای هر ایرانی است.

به گفته وی، روز ملی خلیج فارس، روز یادآوری مجاهدت های تاریخی در مسیر حفظ کشور و استقلال و عزت ملی است و اکنون این اقتدار ملی در اوج خود در شرایطی قرار دارد که هیچ عنصر فرامنطقه ای قادر به عرض اندام در برابر ملت ایران نیست.


برچسب ها: نیروی دریایی سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - نیروی دریایی سپاه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - نیروی دریایی - خلیج فارس
آخرین اخبار سرویس:

مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود

مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود