مطالب مرتبط:
با مصرف سالاد در بدن چه اتفاقی می افتد؟
با مصرف سالاد در بدن چه اتفاقی می افتد؟
دست پر اینوتکس در ایستگاه پایانی / انعقاد بیش از 521 تفاهم نامه به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد تومان بین شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران + فیلم
دست پر اینوتکس در ایستگاه پایانی / انعقاد 521 تفاهم نامه به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد تومان + فیلم
دقیقی: شمس آذر اتفاقی تاریخی را در لیگ برتر رقم زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-11بين الملل

انحطاط جامعه غربی: وقتی ارزش های خانوادگی خود را از دست می دهیم چه اتفاقی می افتد؟


یوانا کنستانتین در مقاله ای در وبسایت امور دیپلماتیک ژنو می نویسد: جامعه غربی با ماهیت فردگرایانه خود مشخص می شود، جایی که آزادی های شخصی و ابراز وجود ارزش زیادی دارد.

- یوانا کنستانتین در مقاله ای در وبسایت امور دیپلماتیک ژنو می نویسد: جامعه غربی با ماهیت فردگرایانه خود مشخص می شود، جایی که آزادی های شخصی و ابراز وجود ارزش زیادی دارد.

با این حال، در سال های اخیر، تغییر محسوسی در ارزش های خانواده در غرب رخ داده که منجر به فرسایش ساختارهای سنتی خانوادگی شده است.

تاکید بر ارضای لذت های خود، مادی گرایی و رضایت آنی بر رفاه و ثبات جمعی که توسط واحدهای خانواده قوی ارائه می شود، اولویت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دنیای امروزی که به سرعت در حال تغییر است، مفهوم ارزش های خانواده و هنجارهای اجتماعی دستخوش دگرگونی های چشمگیری شده است.

این فروپاشی خانواده هسته ای ما را به وضعیت فعلی کودکان از هم پاشیده، خانه های از هم پاشیده و خانواده های از هم پاشیده سوق داده است.

اما، در حالی که جامعه غربی کاهش ارزش های سنتی خانواده را تجربه می کند، جوامع خانواده گرا همچنان به حفظ و اولویت دادن به این اصول ادامه می دهد.

فقدان ارزش های سنتی خانواده (مانند خانواده های دو والد، پایه های مذهبی قوی، و تجربیات پیوند خانوادگی) منجر به فشار شدید استرس می شود.


برچسب ها: خانواده - ارزش - دیپلماتیک - خانوادگی - جامعه - وبسایت - غربی
آخرین اخبار سرویس:

انحطاط جامعه غربی: وقتی ارزش های خانوادگی خود را از دست می دهیم چه اتفاقی می افتد؟

انحطاط جامعه غربی: وقتی ارزش های خانوادگی خود را از دست می دهیم چه اتفاقی می افتد؟