مطالب مرتبط:
اجرای سند تحول و تعالی راهکار رسیدن به اتقان آرای قضایی
​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته اند که به مراجع قضایی معرفی شده اند
راهکار سند تحول برای رفع تعارض، ابهام و نقص قوانین چیست؟
اجرای آهنگ معین زد توسط عروسک های برنامه مهمونی | از خود معین زد قشنگ تر خوندن
ببینید | اجرای دیالوگ «خشایار» توسط حمید لولایی در استخر با چایی و عینک شنا!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 08:202024-04-21سياسي

ضرورت اجرای دقیق سند تحول قضایی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به استان مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به استان مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس پوریانی امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری استان، افزود: در کنار سند تحول قضایی، مشکلات و موارد مبتلابه استان نیز به تفکیک هر شهرستان باید شناسایی شده و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رییس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، ادامه داد: با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوء استفاده از مواهب خدادادی استان مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.

پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و افزود: اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری باید اثرات بازدارنده در جامعه داشته باشد.

وی همچنین بحث پسماند و فاضلاب را از مهمترین مشکلات مبتلابه استان مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: این موارد و دیگر مشکلات موجود در استا


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - مازندران - سند تحول قضایی - دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - تحول قضایی - استان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای دقیق سند تحول قضایی در مازندران

ضرورت اجرای دقیق سند تحول قضایی در مازندران