مطالب مرتبط:
جلب مشارکت مردم جهت رونق اقتصادی کیش
گام های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
مردمی سازی اقتصادی، گذار از رقابت به مشارکت است
کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال 1402/ تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با طراحی و تولید محصولات جدید
کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال 1402 / تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با طراحی و تولید محصولات جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 11:402024-04-28اقتصادي

جلب مشارکت مردم جهت رونق اقتصادی کیش


نمایشگاه بین المللی صادراتی «اکسپو» فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های جزیره کیش است و در این راستا سازمان منطقه آزاد کیش با دو رویکرد معرفی برخی از کالاهای تولیدی این جزیره و معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری برای جلب مشارکت مردم، - ایسنا/هرمزگان نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های جزیره کیش است و در این راستا سازمان منطقه آزاد کیش با دو رویکرد معرفی برخی از کالاهای تولیدی این جزیره و معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری برای جلب مشارکت مردم، در این نمایشگاه شرکت کرده است.

رحیم سرهنگی - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش- در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که در محل نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت، گفت: شناسایی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری، مشارکت و ارائه خدمات از دیگر اهدافی است که سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در این نمایشگاه دنبال می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از معرفی 162 فرصت سرمایه گذاری در این نمایشگاه خبر داد و افزود: با محقق شدن این فرصت های سرمایه گذاری، برای 8689 نفر اشتغال مستقیم و برای 14 هزار و 811 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود.


برچسب ها: سازمان منطقه آزاد کیش - نمایشگاه بین المللی - سازمان منطقه آزاد - نمایشگاه - منطقه آزاد کیش - مشارکت مردم - معرفی
آخرین اخبار سرویس:

جلب مشارکت مردم جهت رونق اقتصادی کیش

جلب مشارکت مردم جهت رونق اقتصادی کیش