هوش مصنوعی چه کمکی به بازار نشر می کند؟داریوش مطلبی انتخاب موضوع، ویرایش اثر و بازاریابی را از کمک های هوش مصنوعی به بازار کتاب برشمرد و گفت: قرار نیست هوش مصنوعی، جایگزین انسان شود؛ - بلکه دستیار انسان خواهد بود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تخصصی هوش مصنوعی و تأثیر آن بر بازار نشر با حضور و سخنرانی، احسان شاه قاسمی، ملیحه دُرخوش و داریوش مطلبی عصر روز شنبه (29 اردیبهشت ماه) در کوشک کتاب شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. ملیحه دُر خوش، معاون سیاست گذاری منابع علمی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران در ابتدای نشست با بیان اینکه هوش مصنوعی نتیجه وب معنایی است، گفت: فرآیند نشر به 3 بخش قابل تقسیم است. با توجه به این مدل می توان به تأثیر هوش مصنوعی در بازار نشر دست یافت. تولید محتوا در بخشی از کار خود به جستجو در منابع موجود در وب ارتباط دارد و هوش مصنوعی می تواند به دستیابی به داده های بیشتر و عمیق کمک کند. هوش مصنوعی به تولید محتوا در انواع آن تأثیر بسیاری دارد و حتی در انتشار محتوا به عنوان بخش سوم فرآیند نشر، هوش مصنوعی کمک قابل توجهی دارد. در همه مراحل باید به مالکیت معنوی توجه کنیم و برای آن فکری اندیشید. او در بخش دیگری از سخنان اش یادآور شد: دور از ذهن نیست، وارد نمایشگاه کتاب بشوید و با محتواهایی روبه رو شوید که نوشته و تولید هوش مصنوعی است. برچسب ها: هوش مصنوعی - مصنوعی - بازار نشر - بازار - مصلی امام خمینی - کتابخانه مرکزی - دانشگاه تهران |
آخرین اخبار سرویس: |