مطالب مرتبط:
هویت هفت شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
در شورای سیاست گذاری کنگره 12 هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:502024-04-30سياسي

هویت 8 شهید در استان فارس شناسایی شد


مدیر مرکز ایثارگران سپاه فجر فارس از شناسایی هویت 8 شهید در این استان خبر داد و گفت: پیکر یکی از این شهدا فردا وارد شیراز می شود و مابقی شهدا همگی از شهدایی هستند که در نقاط مختلف استان به خاک سپرده شدند و اکنون هویت آنان شناسایی شده است.

- ایسنا/فارس مدیر مرکز ایثارگران سپاه فجر فارس از شناسایی هویت 8 شهید در این استان خبر داد و گفت: پیکر یکی از این شهدا فردا وارد شیراز می شود و مابقی شهدا همگی از شهدایی هستند که در نقاط مختلف استان به خاک سپرده شدند و اکنون هویت آنان شناسایی شده است.

سهراب مظلوم رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: هویت شهید سیدعلاءالدین اسدپور، یکی از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس به تازگی شناسایی شده است که پیکر مطهر ایشان هم اکنون در معراج شهدای تهران قرار دارد.

وی از برگزاری مراسم استقبال از پیکر این شهدا فردا چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه رأس ساعت 7 صبح در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب خبر داد و از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

مظلوم رضایی ادامه داد: پیکر مطهر شهید اسدپور بعد از برگزاری مراسم استقبال به معراج شهدای فارس واقع در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منتقل خواهد شد و بعد از آن یکسری برنامه ها با حضور پیکر این شهدا اجرا خواهد شد.


برچسب ها: شناسایی - شهدا - استان - سپاه فجر فارس - هویت - فارس - شهدای
آخرین اخبار سرویس:

هویت 8 شهید در استان فارس شناسایی شد

هویت 8 شهید در استان فارس شناسایی شد