مطالب مرتبط:
پسران و دختران ایرانی در چه سنی پدر و مادر می شوند؟
پسران و دختران ایرانی در چه سنی پدر و مادر می شوند؟
پسران و دختران ایرانی در چه سنی پدر و مادر می شوند؟
سن پدر و مادر شدن پسران و دختران ایرانی چند است؟
عکس مراسم تشییع جنازه مادر لیلا حاتمی | مراسم تشییع زری خوشکام با حضور هنرمندان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-19اجتماعي

پدر، مادر، ما متهمیم …


وقتی در مترو انسان هایی را می بینی که در کنار ده ها انسان دیگر کل مسیر کارِ شخصی شان را با تماس تلفنی پیگیری می کنند یا ویدئوی مورد علاقه شأن را با صدای بلند می بینند.

- وقتی در مترو انسان هایی را می بینی که در کنار ده ها انسان دیگر کل مسیر کارِ شخصی شان را با تماس تلفنی پیگیری می کنند یا ویدئوی مورد علاقه شأن را با صدای بلند می بینند.

وقتی در اتوبوس انسان هایی را می بینی که بعد از دوران پرتلاطم کرونا علیرغم مریضی هنوز با ماسک و دستمال بیگانه اند و با عدم رعایت خود ده ها نفر را در این شرایط سخت درگیر بیماری می کنند، وقتی در کوچه تنگ، با ماشین کنار می کشی تا ماشین روبرو بدون دردسر عبور کند و در ادامه نگاه طلبکارانه را دشت می کنی، وقتی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش خداشناس در یادداشتی در آرمان امروز با این عنوان نوشت: رانندگی در ترافیک و نحوه حرکات برای ثانیه ایی زودتر رسیدن را می بینی، وقتی در مترو انسان هایی را می بینی که در کنار ده ها انسان دیگر کل مسیر کارِ شخصی شان را با تماس تلفنی پیگیری می کنند یا ویدئوی مورد علاقه شأن را با صدای بلند می بینند.

وقتی در اتوبوس انسان هایی را می بینی که بعد از دوران پرتلاطم کرونا علیرغم مریضی هنوز با ماسک و دستمال بیگانه اند و با عدم رعایت خود ده ها نفر را در این شرایط سخت درگیر بیماری می کنند، وقتی


برچسب ها: انسان - تماس تلفنی - بینی - هایی - مترو - کنار - پیگیری
آخرین اخبار سرویس:

پدر، مادر، ما متهمیم …

پدر، مادر، ما متهمیم …