مطالب مرتبط:
تیم پالما با بازی بازیکن ایرانی خود قهرمان اروپا شد.
لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 23:202024-05-05ورزشي

پالما با درخشش ستاره های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید


تیم مایورکا پالما اسپانیا با خلق حماسه ای دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا را با نتیجه ای قاطع از پیش رو برداشت و برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

- تیم مایورکا پالما اسپانیا با خلق حماسه ای دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا را با نتیجه ای قاطع از پیش رو برداشت و برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

 تیم مایورکا پالما اسپانیا با پیروزی باورنکردنی برابر بارسلونا اسپانیا، برای دومین بار متوالی لیگ قهرمانان اروپا را چنگ زد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورزش سه، در شبی که مدافع عنوان قهرمانی از فوق ستاره ایرانی اش مسلم اولاد قباد بهره می برد و حسین طیبی دیگر ملی پوش ایرانی را در اختیار نداشت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت و در پایان با نتیجه ای باورنکردنی از سد حریف قدرتمند خود گذشت و پس اینترموویستار اسپانیا، به دومین تیمی لقب گرفت که از عنوان قهرمانی خود در اروپا دفاع کرده است.

شاگردان وادیلو که اختلاف را در دقایق پایانی چشمگیر کردند و با نتیجه پنج بر یک پیروز شده بودند، ابتدا با گل آدولفو از آبی اناری ها عقب افتادند، اما ثانیه های بعد توسط روملو به گل تساوی بخش دست یافتند و در ادامه برتری شان را بر صدرنشین ل


برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا - فینال لیگ قهرمانان اروپا - قهرمانان اروپا - فینال لیگ قهرمانان - عنوان قهرمانی - لیگ قهرمانان - بارسلونا
آخرین اخبار سرویس:

پالما با درخشش ستاره های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید

پالما با درخشش ستاره های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید