مطالب مرتبط:
حضور پررنگ موسسه رازی در نمایشگاه ایران اکسپو 2024
حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو 2024
عرضه خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی ایران اکسپو
به دنبال تبادل کالا از طریق نمایشگاه «ایران اکسپو» هستیم
وزیر صمت: به دنبال تبادل کالا از طریق نمایشگاه «ایران اکسپو» هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 12:102024-04-24اقتصادي

حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از حضور چند واحد تولیدی استان در نمایشگاه ایران اکسپو با حمایت مالی این شرکت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از حضور چند واحد تولیدی استان در نمایشگاه ایران اکسپو با حمایت مالی این شرکت خبر داد.

هاشم علایی، پنجم اردیبهشت ضمن بیان این خبر گفت: ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک های صنعتی استان حضور خواهند یافت.

وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا ضمن معرفی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی تلاش می کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فر


برچسب ها: نمایشگاه - شرکت شهرک های صنعتی استان - شهرک های صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی - استان اردبیل - واحد تولیدی - تولید
آخرین اخبار سرویس:

حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو