مطالب مرتبط:
وحیدی: انتخابات در اوج امنیت و دقت و سلامت برگزار شد / مشارکت 6-7 درصد بیشتر از مرحله دوم دور قبل بوده است + فیلم
وزیر کشور: مشارکت این دوره 6-7 درصد بیشتر از مرحله دوم دور قبل بوده است
بارش های اخیر موجودی آب سدها را 3 درصد افزایش داد
مشارکت در دور دوم انتخابات در تهران 8 درصد بود
بارش های اخیر حجم موجودی آب سدها را 3 درصد افزایش داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 08:452024-05-12اقتصادي

پیشرفت 70 درصد راهدارخانه دولایی تویسرکان


معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از پیشرفت 70 درصدی راهدارخانه دولایی تویسرکان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از پیشرفت 70 درصدی راهدارخانه دولایی تویسرکان خبر داد.

سیدمحسن حسینی با بیان اینکه عمده فعالیت های اداره فنی و نظارت بر طرح های این معاونت به احداث و بهسازی راهدارخانه ها و ساختمان های این اداره کل مربوط می شود، گفت: شاخص ترین اقدام حوزه فنی این معاونت در سال گذشته احداث و بهره برداری از نمازخانه سوباشی بوده است.

حسینی افزود: این نمازخانه از موقعیت استراتژیکی بسیار خوبی برخوردار است چراکه در محور گردشگری غارعلیصدر قرار داشته و با ایجاد یک فضای توقف بین راهی منجر به افزایش ایمنی این محور پرتردد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات در فاصله 30 کیلومتری شهرها و مراکز تفریحی اتفاق می افتد، این نمازخانه را به این علت ایجاد کردیم که گردشگران با توقف برای ادای فریضه نماز قدری هم استراحت کنند و آمار تصادفات به این طریق کاهش یابد.

حسینی همچنین به آغاز احداث پنج سوله انبار نمک و آشیانه ماشین آلات از سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: آشیانه ماشین آلات ساختمان شهید تحریری و اداره راه تویسرکان و همچنین سوله


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - راهدارخانه - اداره کل راهداری - حمل ونقل جاده ای - تویسرکان - اداره کل - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصد راهدارخانه دولایی تویسرکان

پیشرفت 70 درصد راهدارخانه دولایی تویسرکان