هند می تواند قفل توسعه ترانزیتی فرودگاه امام خمینی را بشکنداگر مدل مشابه چابهار با چراغ سبز آمریکا به هند در مورد فرودگاه بین المللی اجرا شود برنده بزرگ ایران خواهد بود. - اگر مدل مشابه چابهار با چراغ سبز آمریکا به هند در مورد فرودگاه بین المللی اجرا شود برنده بزرگ ایران خواهد بود. عصر ایران؛ امید خزانی- نمی دانم مدیرانی که در جای جای فرودگاه بیلبوردهای به شهر فرودگاهی امام خمینی خوش آمدید را گذاشته اند آیا گذرشان به فرودگاه های اطراف مان افتاده است یا نه! فرودگاه جدید استانبول با ظرفیت فعلی 90 میلیون مسافر سالانه و 3 باند عملیاتی و ظرفیت تکمیلی 200 میلیون نفر در چند سال آینده ! فرودگاه دوبی با ظرفیت 115 میلیون مسافر و 240 مقصد از 6 قاره! سخن از ارایه راهکار در شرایط تحریمی که بر همه زوایای اقتصاد ایران قفل زده و به فرار سالانه حدود 9 میلیارد دلار سرمایه انجامیده بسیار شبیه رؤیاپردازی است. با این حال هر اقدامی که اکنون در زیرساخت های کشور انجام شود هر چند خیلی دیر و خیلی کم است اما در این جنگ کریدورها و دالان های ترانزیت که در منطقه راه افتاده مغتنم است . اما چه می شود کرد؟!- اقتصاد ایران با آمار ناامید کننده فرار سرمایه قابلیت جذب سرمایه ده ها میلیارد دلاری لازم برای توسعه فرودگاه امام خمینی را ندارد . برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |