مطالب مرتبط:
یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد+ فیلم
جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر به کار خود پایان داد
نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه ای در دل معمای موسیقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 12:202024-05-02فرهنگي

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی


ویژه برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

- ویژه برنامه میر عشق به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویژه برنامه میر عشق به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

سخنرانی، پخش فیلم و اجرای موسیقی بخش های مختلف این برنامه است که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه موسیقی برگزار می شود.

میرعلیرضا میرعلینقی (زاده 8 اردیبهشت 1345 در تهران) سنتور را نزد مجید کیانی و پیانو را نزد امانوئل ملیک اصلانیان و فخری ملک پور فرا گرفت و نزد حسینعلی ملاح شیوه های نوشتن و نسخه شناسی موسیقی را آموخت.

وی یکی از نخستین روزنامه نگاران حرفه ای حوزه موسیقی به شمار می رود که از سال 1365 فعالیت مطبوعاتی دارد و در ده ها نشریه به تحلیل رخدادهای موسیقی و نگارش مقالات مشغول است.

مقدمه ردیف موسیقی ایران برای پیانو اثر استاد جواد معروفی، موسیقی نامه وزیری، کتاب شناسی موسیقی ایران، خاطراتی از رفتگان موسیقی، خاطرات جواد بدی


برچسب ها: فرهنگسرای ارسباران - موسیقی - ویژه برنامه - پژوهشگر - برگزار - برنامه - ارسباران
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی