مطالب مرتبط:
بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
کره شمالی، عاشق خودروهای این خودروساز ایرانی شد!
آزادی 5 صیاد ایرانی از زندان های کشور «سیشل»
آزادی 5 نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
این صیادان ایرانی آزاد شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-05-01اقتصادي

بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟


محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می گوید: بسیاری از شرکت های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان و کویت و امارات به ویژه شهر دوبی است.

- محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می گوید: بسیاری از شرکت های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان و کویت و امارات به ویژه شهر دوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از همشهری آنلاین: در ایران روزانه حدود هزار و 200تن بستنی مصرف می شود که از این میزان حدود هزار تن از سوی شرکت های صنعتی و 200تن هم از سوی کارگاه ها و بستنی سازی های سنتی تولید می شود.

اینها را محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی در ایران در مورد آمار تولید و صادرات بستنی در کشور به همشهری می گوید.

اما مهم تر از بستنی هایی که مصرف داخلی دارند، لژیونرها و صادراتی ها هستند؛ بستنی هایی که با برند ایرانی شهرت جهانی کسب کرده و دل مشتری ها را به دست آورده اند.

شکری در مورد صادرات بستنی می گوید: بسیاری از شرکت های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند؛ صادراتی که رکورد 400تن بستنی در روز را به دست آورده است؛ بستنی هایی که بیشتر به عراق و کش


برچسب ها: بستنی - کشورهای حوزه خلیج فارس - تولید و تجارت - تولید - کشورها - کشورهای همسایه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟

بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟