مطالب مرتبط:
رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: خواسته کنونی ما خارج شدن نتانیاهو از گردونه سیاست است
دیلی میل: بایدن اطلاعات در مود موقعیت رهبران حماس را به رژیم صهیونیستی می دهد
ارتش رژیم صهیونیستی موفق به رهگیری یک پهپاد نشد
تداوم استعفاهای سریالی در تل آویو/ مقام امنیتی رژیم صهیونیستی استعفا داد
ولایتی: وجدان های آگاه جهان در مقابله با رژیم صهیونیستی بیدار شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-05-12بين الملل

مصر هم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی می پیوندد


وزارت خارجه مصر اعلام کرد که این کشور به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری می پیوندد.

- وزارت خارجه مصر اعلام کرد که این کشور به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری می پیوندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه مصر امروز -یکشنبه- در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور رسما قصد دارد به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل جنایت نسل کشی این رژیم در نوار غزه بپیوندد.

طبق گزارش الیوم السابع، وزارت خارجه مصر اعلام کرد که در پی گسترش تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در غزه، ویرانی زیرساخت ها، مجبور کردن فلسطینی ها به کوچ خارج از سرزمین خود، به وجود آمدن بحران انسانی بی سابقه و نقض قوانین بین المللی از جمله توافق ژنو تصمیم گرفته است که این اقدام را اتخاذ کند.

آفریقای جنوبی در 29 دسامبر 2023 (9 دی 1402) شکایتی را به دیوان بین المللی دادگستری تسلیم کرده و صدور حکم علیه رژیم صهیونیستی به دلیل نقض کنوانسیون نسل کشی در جریان حمله به غزه را خواستار شده بود.

در تحولی جدید، رژیم صهیونیستی تخلیه شهر رفح واقع در جنوب غزه را آغاز و تهدید کرده حمله زمینی به این شهر را عملیاتی می کند؛ جایی که یک میلیون و نیم آواره فلسطینی مستقر شده اند


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - رژیم صهیونیستی - آفریقای جنوبی - صهیونیستی - دیوان بین المللی - وزارت خارجه - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

مصر هم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی می پیوندد

مصر هم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی می پیوندد