مطالب مرتبط:
مدیرعامل شرکت ملی نفت: افزایش 70 درصدی تولید در دولت سیزدهم
شرکت ملی نفت بدهی خود را پرداخت کند/ تولید نفت 70 درصد رشد داشته است
اوجی: برای افزایش تولید در نفت و گاز، فراورده های نفتی و محصولات پتروشیمی برنامه ریزی کردیم/ هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاران نداریم
معاون صندوق توسعه ملی: شرکت نفت بدهی اش را پرداخت کند
افزایش 43 درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-05-10اقتصادي

شرکت نفت که مدعی افزایش تولید و فروش نفت است بدهی هایش را بدهد


معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی گفت: شرکت ملی نفت مدعی افزایش تولید و ‏صادرات نفت است اما مطالبات صندوق توسعه ملی را پرداخت نمی کند.

- معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی گفت: شرکت ملی نفت مدعی افزایش تولید و ‏صادرات نفت است اما مطالبات صندوق توسعه ملی را پرداخت نمی کند.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا محمدی حاشیه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی تاکید کرد: شرکت ملی نفت از یک طرف مدعی افزایش تولید و صادرات نفت است و از ‏طرف دیگر اقساط معوقه صندوق توسعه ملی را پرداخت نمی کند.

‏ وی افزود: این مطلب از آنجایی حائز اهمیت است که افزایش صادرات نفت بنا برگفته مسئولان ‏وزارت نفت قطعا افزایش درآمد را برای وزارت نفت به همراه خواهد داشت و منطقی و درست آن است که ابتدا ‏بدهی های شرکت نفت و اقساط معوقه به صندوق را پرداخت کند.

معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی بیان کرد: شرکت نفت درحالی مخالف ‏سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی در صنایع بالا دستی نفت است و بر این ادعا هستند که شرکت ملی ‏نفت به تنهایی و بدون هیچ سرمایه ای و به اتکا به توان خود سرمایه مورد نیاز صنایع بالا دستی را ‏تامین کرده؛ این درحالی است که این شرکت بدهکار صندوق توسعه ملی است و اقساط معوق صندوق را ‏پرداخت نمی ک


برچسب ها: صندوق توسعه ملی - صندوق توسعه - افزایش تولید - سرمایه گذاری و تأمین مالی - توسعه ملی - صادرات نفت - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نفت که مدعی افزایش تولید و فروش نفت است بدهی هایش را بدهد

شرکت نفت که مدعی افزایش تولید و فروش نفت است بدهی هایش را بدهد