مطالب مرتبط:
پرداخت 8 هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی
بسته های تسهیلات مسکن جذاب می شوند!
پرداخت وام مسکن به ساکنان روستای امامزاده ابراهیم+جزییات
خبر مهم / جزییات ثبت نام خودرو ایثارگران 1403
ثبت نام خودرو برای جانبازان و ایثارگران 1403 + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-05-07اقتصادي

پایان خردادماه، آخرین مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال 1403، پایان خرداد ماه سال جاری است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال 1403، پایان خرداد ماه سال جاری است.

عباس برزگر با اشاره به اینکه پیگیری تامین مسکن جامعه ایثارگری از جمله وظایف بنیاد شهید است، اظهار کرد: جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده اند و متقاضی تسهیلات مسکن می توانند با مراجعه به سامانه my.

isaar.

ir و یا با مراجعه حضوری به بنیاد شهید محل پرونده خود نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده در جهت بهره مندی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران 20 ساله و با نرخ سود 4 درصد است، یادآور شد: پرداخت مابه التفاوت سود این تسهیلات بر عهده دولت بوده و درصورتی که ایثارگری قبلا یکبار از این تسهیلات در سنوات گذشته بهره مند شده و تا پایان سال 1401 نسبت به تسویه اقدام کرده باشد، دارای دهک بندی زیر 7 و فاقد مسکن و مستاجر باشد می تواند مجددا از این تسهیلات استفاده کنند.


برچسب ها: مسکن ایثارگران - ایثارگران - بنیاد شهید و امور ایثارگران - تسهیلات - پرداخت تسهیلات - بنیاد شهید - تسهیلات مسکن
آخرین اخبار سرویس:

پایان خردادماه، آخرین مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران

پایان خردادماه، آخرین مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران