مطالب مرتبط:
آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
مهار آتش سوزی یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار تهران+فیلم
آتش سوزی یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار تهران
حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-04-22حوادث

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران


31 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیرو ها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش نشان مصدوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می گرفت و مواد اشتعال زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.


برچسب ها: آتش سوزی - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - کارگاه - پامنار - سازمان آتش نشانی - حادثه آتش سوزی
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران