مطالب مرتبط:
گزارش هواشناسی 16 اردیبهشت 1403/ سامانه بارشی فردا وارد ایران می شود/ هشدار نارنجی برای 7 استان + اسامی
ورود سامانه بارشی به کشو از فردا (16 اردیبهشت 1403)
ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (17 اردیبهشت 1403)
آب و هوای امروز 26 اردیبهشت 1403; ورود سامانه بارشی از فردا به کشور
وضعیت آب و هوا کردستان فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 | هواشناسی کردستا 17 اردیبهشت 1403 | سامانه بارشی قوی در راه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 13:252024-05-05اجتماعي

آخرین پیش بینی هواشناسی/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا (17 اردیبهشت 1403) + نقشه


دوشنبه (17 اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود؛ - سازمان هواشناسی از جوی آرام در اکثر نقاط کشور برای امروز خبر داد و اعلام کرد: فردا با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید همچنین در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود.

طبق پیش بینی کلی بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه (16 اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب ارتفاعات البرز مرکزی، شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

دوشنبه (17 اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود؛ البته بیشینه این بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان خواهد بود.

سه شنبه (18 اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.


برچسب ها: ورود سامانه بارشی - سامانه بارشی - ورود سامانه بارشی جدید - وزش باد شدید - اردیبهشت - سامانه بارشی جدید - رگبار و رعد و برق
آخرین اخبار سرویس:

آخرین پیش بینی هواشناسی/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا (17 اردیبهشت 1403) + نقشه

آخرین پیش بینی هواشناسی/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا (17 اردیبهشت 1403) + نقشه