مطالب مرتبط:
نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند + عکس
برای نخستین باز؛ یک خواهر و برادر راهی مجلس شدند
« اولین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند »
عکس/ راهیابی نخستین خواهر و برادر به مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 17:152024-05-11سياسي

نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند


انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ای که در انتخابات اسفند ماه تکلیف کرسی های مجلس در آن حوزه ها مشخص نشد روز گذشته برگزار شد.

- با پایان یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه ای که در انتخابات اسفند ماه تکلیف کرسی های مجلس در آن حوزه ها مشخص نشد روز گذشته برگزار شد.

یکی از این حوزه های انتخابیه که برای نخستین بار چشم هرمزگانی ها نیز به آن دوخته شده بود، حوزه تهران بود که از مجموع 30 کرسی، در انتخابات اسفند ماه تکلیف 14 مرسی مشخص شده بود و سرنوشت 16 کرسی به انتخابات دور دوم کشیده شد.

ابوالقاسم جراره که در چندین لیست از جمله لیست امنا، جمعیت جوانان انقلاب و صبح ایران حضور داشت در این انتخابات توانست با اخذ 288771 رأی، یکی از کرسی های مجلس را به دست آورده راهی بهارستان شود.

جراره از جوانان دهه شصتی استان هرمزگان و مستشار دیوان محاسبات کشور است که در مجلس نهم از حوزه بندرعباس به عنوان جوان ترین نماینده حضور یافت و برای دور دوازدهم مجلس، ترجیح داد از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات شرکت کند، این در حالی است که فاطمه جراره (خواهر


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - انتخابات - حوزه های انتخابیه - شورای اسلامی - مجلس - حوزه - دور دوم
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند

نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند