مطالب مرتبط:
سورپرایز دولت با اولین سود سهام عدالت 1403 | در این تاریخ منتظر دریافت سود سهام عدالت باشید
اقتصاد ایران منتظر نتایج ادعای دولت درباره کاهش یک درصدی نقدینگی/ چرا از تورم کاسته نمی شود؟!/ افول تاسف بار ارزش پول ملی زیر سایه ادعای کاهش نقدینگی
قیمت گذاری غیرمنصفانه دولت برای گندم | خبری از پرداخت «جایزه» و «جریمه» نیست
خرید 30 همت گندم و پرداخت 2.3 همت به گندم کاران
تنفس مصنوعی با پول پاشی برای احیای بازار مسکن توسط دولت چین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-05-19سياسي

عسکری: دولت در اولین فرصت پول گندم کاران را بپردازد


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون دولت مکلف است در اولین فرصت پول گندمکاران را پرداخت کند تا کشاورز بتواند محصول بعدی را کشت کند.

- رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون دولت مکلف است در اولین فرصت پول گندمکاران را پرداخت کند تا کشاورز بتواند محصول بعدی را کشت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد عسکری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: برخی از تصمیمات و اقدامات انجام شده در کشور مانند قطع برق الکتروپمپ های بخش کشاورزی مغایر با شعار سال است.

تنش های محیطی و حوادث غیرمترقبه در کشور به حوزه کشاورزی آسیب می زند و شایسته نیست که برق الکتروپمپ های کشاورزی در سال جهش تولید قطع شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: ضروری است دولت و وزیر نیرو تصمیمات دقیقی را اتخاذ کنند و کمبود برق را به حوزه خدمات، صنعت و حتی منازل مسکونی سوق دهند.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بر اساس قانون دولت مکلف است پول گندم کشاورزان را پرداخت کند و در نخستین فرصت این کار را انجام دهد تا کشاورز بتواند محصول بعدی را کشت کند.

در این رابطه ایجاد اختلاف در بحث زمان کشت کاهش عملکرد را در پی دارد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سوخت موتورهای دیزل و ماشین آلات 9 درصد از سوخت کشور را شامل م


برچسب ها: کشاورز - رییس کمیسیون کشاورزی - کمیسیون کشاورزی مجلس - کشاورزی - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون کشاورزی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عسکری: دولت در اولین فرصت پول گندم کاران را بپردازد

عسکری: دولت در اولین فرصت پول گندم کاران را بپردازد